Social Icons

Pages

29 Kasım 2012 Perşembe



GAMZE6806
Gamze6806 yani Gamze ablamızı  tanıyorsunuzdur,kendisi çok tatlı biri.ben sizler için onunla bir röportaj yaptım bakalım Gamze abla sorularımıza nasıl cevap vermiş :)


1-  öncelikle sizi tanımak isteriz. Bize kısaca kendinizden bahseder misiniz?
İlk  olarak ; Adım Gamze Eskişehirliyim 22 yaşımdayım. Kütahya'da okuyorum. Bilgisayar mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim.
2- Çok memnun olduk. Hobileriniz ve sizi tanımlayacak özelliklerinizi de bilmek isteriz.
2- Bilgisayardan pek ekstra hobim yok 5 yıldır  tiyatro oyuncusuyum 8 yıldır profesyonel olarak tenis oynuyorum bunların dışında derslerimle alakalıyım program yazmakla meşgulum
3- Hangi markalara tutkunsun?
3-Oyun dışı olarak cevaplıyorum bu soruyu çünkü oyuna çok emek vermiyorum muhabbet için buradayım sosyal hayatımda olmazsa olmaz markalarım parfümde gucci makyajda channel, dior giyimde zara, polo garage, roman, mango
4- Hiçkimsenin göremediği bir özelliğin var mı? Varsa neden bugüne kadar gizli kaldı?
4-Yakınımda olan herkes nasıl biri olduğumu az çok anlar gizlim saklım yok :)
5-Benzetildiğiniz biri var mı?
5-Hiç böyle bir yorum aalmadım bir fikrim yok açıkcası :)
6- En sevdiğiniz renk?
6-Ateşin simgesi Kırmızı ve tabiki de temizliğin saflığın simgesi Beyaz en sevdiğim renkler
7- Eklemek İstedikleriniz. 
7- Beni tanımak istediğiniz için teşekkür ederim bende çok memnun oldum :)

Kendisine Buradan Sevgilerimizi Yolluyoruz.Bu Bilgileri Bizle Paylaştığı İçin Ayrıca Teşekkür Ediyoruz...



1 yorum:

  1. :))övgülerin için teşekkür ederim derinim gerçekten keyifli bir röportajdı benim için:)

    YanıtlaSil

 

Sample text

Sample Text

Stardoll Moda

Sample Text

Umarım blogumda güzel vakit geçirirsiniz..