Social Icons

Pages

28 Kasım 2012 Çarşamba



PuppySasha34 İle Röportaj

PuppySasha34 yani Azra ablamızı hepiniz tanıyosunuzdur,odaları,tarzı ile bizleri büyülüyor şaşırtıyor bir yandan da gururlandırıyor,ben sizler için onunla bir röportaj yaptım bakalım Azra abla sorularımıza nasıl cevap vermiş :)

1- Merhaba; öncelikle sizi tanımak isteriz. Bize kısaca kendinizden bahseder misiniz?
1. adım azra, 24 yaşındayım ve grafik tasarımcıyım
2- Çok memnun olduk. Hobileriniz ve sizi tanımlayacak özelliklerinizi de bilmek isteriz.
2. hobilerim,; keman çalmak, müzik dinlemek, sinema ve saç tasarımları.. hobi ve amatör olarak saçlarla uğraşıyorum, kendi saçlarımı ve tüm kuaför işlerimi kendim yaparım :)
3- Hangi markalara tutkunsun?
3. dkny, burberry, gucci çok beğendiğim markalar.
4- Hiçkimsenin göremediği bir özelliğin var mı? Varsa neden bugüne kadar gizli kaldı?
4. hiç kimsenin bildiği özelliğim mutlaka vardır, ama ortaya çıkması gerekseydi çıkardı :)
5-Benzetildiğiniz biri var mı?
5. bir çok kişiye benzetilebiliyorum tek bir kişi yok, ben kendim olmayı seviyorum.
6- En sevdiğiniz renk?
6. kahverengiye aşığım :)
7- Eklemek İstedikleriniz?
7. ilginize teşekkür ederim.. 

Bizde Kendisine Bizle Bu Bilgileri Paylaştığı İçin Çok Teşekkür Ederiz.Başarılarının Devamını Diliyoruz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Stardoll Moda

Sample Text

Umarım blogumda güzel vakit geçirirsiniz..